niedziela, 4 czerwca 2017
Formy pracy z dziećmi niepełnosprawnymi , takie jak wykonywanie ćwiczeń sensorycznych :
- Realizacja scenariusza
- Dostosowanie kart pracy – wielkość , forma i treść
- Komunikacja / ćwiczenia językowe , forma i struktura wykonywania ćwiczeń ( opracowane ćwiczenia językowe i poznawcze )
- Ruch wspomagany wymuszony i samodzielny ( opisany po raz pierwszy )
- Ćwiczenia sensoryczne opracowane dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych .
Opracowane w treningu formy pracy sensomotorycznej dla dzieci niepełnosprawnych- formy ćwiczeń kształtujących
umiejętności czytania
koncentracji uwagi
formy komunikacji alternatywnej + mieszanej
komunikacja-rozwój emocjonalno-społeczny
Ruch wspomagany – wymuszony wspomagany samodzielny realizuje cele takie jak:
aktywizacja społeczna,wiedza ,wyrażanie uczuć i emocji,ugruntowanie motywacji i wypowiadanie własnego zdania.
Jako pierwszy opracowany opisany w roku 2006 dla PPP nr 1 w Gdyni ruch wspomagany jako aktywizacja dzieci niepełnosprawnych ruchowo(IWR Plusik-Minusik Dorota Rudzińska-Friedel
IWR PLUSIK-MINUSIK Dorota Rudzińska-Friedel
www.trening-globalny.pl
www.plusik-minusik.pl
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Uzupełnij cyfry i znaczki
-
Trening Globalny został stworzony przez mg Dorotę Fridel-Rudzińską. Podstawę niniejszej koncepcji oraz Metody stanowi wieloletnie doświadcz...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz