niedziela, 21 maja 2017

Wywiad dla portalu PSYCHOLOGIA PRZY KAWIE

Patryk Rudziński



Za co kochasz życie ?
Życie dla każdego z nas jest jedną wielką niewiadomą . Nie wiemy jak do końca spędzimy dzień  , jakie będzie jutro , co będziemy robić za rok ... Wiem tylko jedno , że wraz z przyjaciółmi możemy zrobić wszystko . Za to właśnie kocham życie za ludzi którzy mnie otaczają , którzy są ze mną w złych i dobrych momentach .


Co myślisz o ludziach , którzy przypatrują Ci się na ulicy ?
Staram się jak najszybciej do tych osób uśmiechnąć . Uśmiech powoduje , że myślę o tych osobach pozytywnie . 

 
Jakie cechy w sobie lubisz ? 
Ciężko jest samego siebie opisywać , oceniać ale sądzę że jestem osobą , która dąży do celu , walczy do końca mimo przeszkód ,  codziennego bólu . Odziedziczyłem to po najwspanialszej kobiecie na świecie - po mojej Mamie .  


Praktycznie nie władasz swoim ciałem , czy możesz zrobić coś sam bez pomocy ?
Potrafię sam myśleć bez pomocy innej osoby , mieć swoje zdanie , przemyślenia , rozważać na nurtujące mnie tematy . I to co lubię najbardziej spojrzeć się na osobę , uśmiechnąć się do niej i przytulić ją wzrokiem . 


 Najlepsze i najgorsze sytuacje które przydarzyły Ci się w 
życiu ?
Moment , który zadecydował o mojej niepełnosprawności był tym najgorszym , co mnie spotkało , później uczyłem się stawiając czoło każdym przeciwieństwem . Najlepsze chwile , które mi dodały skrzydeł to egzamin maturalny , a teraz możliwość studiowania na kierunku Informatyka w biznesie .


Czy czasami bywasz wściekły ? 
Myślę , że każdy z nas ma momenty złości , wtedy lubię posłuchać dobrej muzyki i pomyśleć o czymś przyjemnym . 


Czy znasz Nicka Vujicica ? Co o nim myślisz ? 
Tak , znam . Sądzę , że jest to człowiek bardzo silny , kochający Boga , a z wiarą i Bożą miłością  możemy zwalczyć wszystko . 


Jak opisałbyś swoją mamę ?
Mama najpiękniejsze słowo na świecie . Piękna , cudowna , zawsze będąca przy mnie , wspierająca , wytrwała , pracowita , dbająca , wspaniała . Cud świata . 


Czy myślisz że dokonała coś niemożliwego ?
Od samego początku mojej choroby , sądzę że obserwuję osobę która zmienia otaczający mnie wokół świat . Tak 
zdecydowanie , sądzę że dokonała niemożliwego . Jest dla mnie i dla wszystkich wyjątkowa . 


Mówi się , że większość ojców odchodzi , gdy rodzi się niepełnosprawne dziecko . Czy twój tata okazał się bohaterem ?
Tato jest człowiekiem nadzwyczajnym . Kiedy go potrzebuję , wiem że mogę na niego liczyć . Jest moim sterem , moją 
kotwicą , z nim mogę przemierzać każdy ocean . 


Jaką radę dałbyś ludziom  , którzy przeczytają ten wywiad ?
Jesteście na tym świecie nie bez powodu . Od Was zależy jak będzie wyglądało wasze życie . Cieszcie się każdym dniem , każdą minutą , doceniajcie to co posiadacie , kochajcie siebie , innych , uśmiechajcie się częściej , odwiedzajcie swoją rodzinę , przyjaciół . To oni są Waszym światem . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gra Sekwencje