wtorek, 2 maja 2017

Wskazówki i porady

Witam 
Mam na imię Ewa mam troje dzieci które miały problemy związane z nauką koncentracją uwagi i chciałabym się podzielić z innymi rodzicami moimi doświadczeniami. 
Mam nadzieję że zainspiruję Was swoimi wpisami 
Chciałabym w swoim blogu zaoferować / podpowiedzieć rodzicom dzieci które dotyka jakiś problem a mianowicie : jeśli 
Twoje dziecko jest w ciągłym ruchu ?
Jest  zdolne , ale ma złe  oceny ?
Nie umie się skoncentrować i usiedzieć w miejscu ?
Ciągle mówi , lub w ogóle nie mówi ?
Ma problemy w szkole chociaż UWAŻASZ , że nie powinno ich  mieć ?
Moim dzieciom w tym pomogły ćwiczenia , karty pracy i właśnie trochę bliżej przedstawię o co chodzi otóż ćwiczenia treningu globalnego mają za zadanie wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 15 lat . Wszystkie ćwiczenia maja kilka poziomów trudności i mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Każde ćwiczenie ma za zadanie wspomóc rozwój dziecka oraz polepszenie poziomu jego umiejętności. Zadania są wykonane w sposób przemyślany oraz ciekawy tak by dziecko robiąc je odczuwało przyjemność i nie nudziło się , oraz aby z chęcią do nich wracało . Każde zadanie zawiera dokładny opis ćwiczenia . Zadania te dostępne są w  sklepie 
https://www.trening-globalny.pl/sklep/
Fajną rzeczą jaką mogę jeszcze podpowiedzieć jest gra :
Gra jest programem wspierającym rozwój , cech odpowiedzialnych za szybką i efektywną naukę. Posiada atrakcyjną formę jako nowoczesny środek edukacyjny jakim jest komputer. Rozwój ten oparty o zabawę i współzawodnictwo, powoduje radość pozwala odnieść sukces. Dzięki tej grze dziecko nie będzie kojarzyło nauki z nuda oraz siedzeniem przed książkami tylko z dobra zabawą. Każda chwila spędzona przed komputerem będzie mogła zostać wykorzystana w dobrym celu .Dziecko będzie odczuwało radość z dobrej zabawy a rodzic z wiedzy którą pozyska dziecko 🙂 
http://gra.trening-globalny.pl/#/

Mam nadzieję że zainteresowałam was swoim postem czekam na wasze opinie oraz  zachęcam do kupna materiałów Treningu Globalnego pomocnych dla waszych dzieci aby osiągały sukcesy w nauce
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem ciekawie. To czekam, aż pojawią się pierwsze wpisy na ten temat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam niedługo więcej wpisów .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Koncentracja jest bardzo ważna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mam syna który też miał problemy z koncentracją w szkole ale po ćwiczeniach Treningu Globalnego jest o wiele lepiej naprawdę bardzo polecam

      Usuń
  4. Polecam serdecznie.
    Przez wiele lat ćwiczyłam ćwiczenia z treningu globalnego i dziś z czystym sumieniem mogę poweiedzieć że bardzo wiele im zawdzięczam. Dzięki tym ćwiczeniom zaczęłam się lepiej uczyć skupiać się na lekcjach oraz także na innych wykonywanych pracach np. odbrabianiu lekcji czy czytaniu książek. Dziś jestem mamą i jak mój syn podrośnie również bedzie ćwiczył trening globalny :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening Globalny moim zdaniem jest godny uwagi i polecenia :)

      Usuń

Gra Sekwencje