sobota, 13 maja 2017

Pracujemy, aby sprostać zadaniu.

Nasze oczekiwania efekty pracy terapeutycznej są zindywidualizowane, uwarunkowane wieloma czynnikami. Poprzez prowadzenie regularnych zajęć poprawiających funkcjonowanie sensomotoryczne oraz treningu poszczególnych funkcji niezbędnych do nabycia umiejętności szkolnych( takich jak np. czytanie, czytanie ze zrozumieniem itd.) możemy spodziewać się:
  • Poprawy zachowania, uczeń odnosi sukces poprzez wykonanie kart pracy, jest z siebie zadowolony, poprawia myślenie na swój temat
  • Poprawa organizacji pracy-panuje nad przestrzenią wokół siebie, czuje się bezpieczny
  • Poprawa tempa pracy-wie, co ma wykonać i w jaki sposób jest to jasne zrozumiałe i przede wszystkim na miarę możliwości dziecka
  • Poprawa posiadanych umiejętności szkolnych lub nabywanie poszczególnych umiejętności szkolnych
Narzędzia multimedialne Treningu Globalnego to
Programy ogólno rozwijające Porusz Umysł i Progres

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gra Sekwencje